Witamy w prawdziwej wolnej strefie motocyklowej.Tu porozmawiasz bez tematów tabu.Bez drwin i szyderstw,Nie dostaniesz bana za darmo.Nie musisz mieć określonego typu motocykla .Nie interesuje nas twój wiek ( tu po prostu jesteśmy kolegami),Masz prawko bądź też nie.Budujesz czy restaurujesz ?? Szukasz bądź masz motocykl.Na tym forum nikt Ci nie powie złego słowa na temat twojej koncepcji.Staramy się pomagać jak tylko możemy.Skąd jesteś?? Nie ważne, to jest miejsce właśnie dla Ciebie .Wszyscy są tu mile widziani i traktowani po przyjacielsku .Zapraszamy
Wymieniłem ostatnio tarcze i zalałem świeżego GL4.
Nasmarowałem linkę i klamki i w ogóle, abstrahuję już od tego, że jest kulka między popychaczami.
Sprzęgło bardzo wysoko mi łapie i ma bardzo mały luz na klamce.
Dziś zauważyłem, że na wysokich obrotach chyba ślizga.
Jak jest u Was? W jakim momencie chwyta, jaki macie ustawiony luz i czy np. jest u Was możliwe wzięcie jawy na koło?
Offline
moja jawa idzie na koło po strzale z sprzęgła.
U mnie w jawie luz jest dużo większy niż przewidywała fabryka a sprzęgło łapie od razu jak puszczam.
Jeżeli sprzęgło Ci wysoko bierze to albo coś masz nie tak albo za dużo podciągnąłeś przy automacie.
Offline
A no chyba tak, chociaż z drugiej strony przy automacie ustawiłem sobie luz tak z 0,5 mm.
Chyba zmienię linkę, bo ta z TS ma końcówkę jak grzybek nie wkręcaną do klamki i potrafi się zsuwać.
Albo zwyczajnie nie umiem go ustawić odpowiednio. Muszę się pobawić.
Ostatnio edytowany przez Lukas (2014-06-15 19:58:14)
Offline